viernes, 27 de marzo de 2009

JOAQUIN CARBONELL-LP-CON LA AYUDA DE TODOS 1976

CON LA AYUDA DE TODOS 1976

"Con la ayuda de todos" es mi primer disco. Dicen que es mi mejor disco y no seré yo quien lo niegue. Es un disco repleto de canciones frescas, muy deslenguadas para la época, sin ninguna concesión a ninguna ideología. Recuerdo que el primer día que conocí a Sabina se me mostró entusiasta de este disco y me reconoció que cuando lo escuchó pensó que le gustaría que su primer disco tuviese esta factura. A destacar los arreglos de La Rondalla de la Costa y la guitarra de Toti Soler. La canción "doña Peseta" se convirtió en un fenómeno casi social. Todo el mundo la cantó.
Ah, se grabó y mezcló en 2 días, grabado completamente en directo, es decir, tocando y cantando todos a la vez. Un milagro".

JOAQUIN CARBONELL

Joaquín Carbonell Martí (Alloza, Tergüel, 1947) ye un cantautor, narrador, poeta e periodista aragonés.

Estudió en o Instituto de Tergüel, á on estioron profesors d'er José Antonio Labordeta e José Sanchis Sinisterra e tenió como compañers Federico Jiménez Losantos e Carmen Magallón. En o diario Lucha de Tergüel feba una pachina periodica adedicata á la mosica pop. Partizipó en o mobimiento d'a Nueba Canta Aragonesa chunto con La Bullonera, José Antonio Labordeta, Tomás Bosque...

Dezaga de grabar barios discos, bel d'ers adedicato á la fegura de Georges Brassens, Carbonell dirichió e presentó barios programas de telebisión. Más tardi prenzipió una carrera como poeta e narrador. Colabora diariament en El Periódico de Aragón, á on fa una sezión d'entrebistas e la cretica telebisiba.

Ha creyato canta relazionatas con o Real Zaragoza, como son Corazón de León, Zaragol u l'inno ofizial d'o 75 cabo d'año.